LevelUp gaidītākās 2014. gada spēles | LevelUp
Līdzīgi raksti ty Watch Dogs ir atlikts! Četras minūtes Titanfall… ir lieliskas! Video ieskats: Watch Dogs – digitālā paranoja E3 2013: Video invāzija! E3 2013: Video – Sony preses konferences apskats
Tehnokrātiskā laikmeta Assassin s Creed? ty Kāpēc gan ne! Uzņemties pasaules mēroga ty hakera lomu ir ne tikai patīkami un izdevīgi, bet arī bīstami. Spēlētāja rokās ir smilšukastes ty tipa spēles ty vide – ty brīvi pārstaigājama pilsēta, kurā uz katra stūra vari izmantot savu viedtālruni, lai niekotos ar satiksmi, uzlaustu kādu seifu vai pārskaitītu ty sev kontā vienmēr noderīgu naudiņu, taču tas nebūt nav vienīgais Watch Dogs saistošais ty elements. Spēles uzstādījums sola arī labu action spēles procesu, kā arī, iespējams, savdabīgu (kā jau Ubisoft), bet saistošu sižeta līniju.
Droši vien skaistas pasaules izpētes cienītājiem šogad nebūs interesantāka projekta par to galaktiku, planētu, okeānu un tuksnešu smilšu ty kasti, kas ir No Man s Sky. Spēlētāja uzdevums, nu, ir diezgan nedefinēts viņa rokās ir galaktika, un ir katra paša izvēle pavadīt neskaitāmas stundas pētot vienu planētu, vai uzlabotu savu kosmosa kuģi un doties uz galaktikas centru. Un tas viss, sākot no dziļiem zemūdens okeāniem līdz pat tuksnešos mītošiem milzu tārpiem, ir ne tikai apbrīnojami glīts, bet arī pakāpeniski radīts, katram no spēles ty īpašniekiem dodot nedaudz atšķirīgu galaktiku izpētei. Lai gan spēlē nav daudzspēlētāju režīma, tā līdzīgi Dark Souls pieļauj starpspēļu biedru interakciju caur īsām ziņām un ietekmi uz ekoloģiju.
Super Meat Boy izstrādātāju jaunais projekts ty ir arī visambiciozākais. Spēlētājam nāksies iejusties kaķu audzētāja ādā. Tas nozīmē gan iepazīšanos ar ģenētikas pamatiem, gan kaķu psiholoģijas ty untumiem, gan arī galvas lauzīšanu higiēnas nodrošināšanai. Lai gan žanru pārklāšanās. Ir gan The Sims tipa mājas iekārtošana, gan RPG kvesti, gan arī sporta ty menedžera funkcijas, Edmunds Makmilens piesolījis jau miljardiem un triljoniem dažādu kaķu īpatnību kombināciju, neskaitāmas ty aktivitātes, sākot no kaķu cīņām līdz zinātniskiem eksperimentiem un vispār šķiet nolāpīti ty lepns ar savu un Tomija Refinē kopprojektu. Jādomā, ka vilšanās tā spēlētājiem arī nebūs.
2013. gadā iznākusī jaunā Telltale spēļu seriāla pirmā epizode, iespējams, jau bija viena no spēcīgākajiem produktiem komandas katalogā, un nākamās četras nevar pienākt ātrāk. Bigbija Vulfa piedzīvojumi Bronksas pasaku varoņu rajonā ir smieklīgi un skumji, apspēlējot gan pašus pasaku varoņus (piemēram, working class Krupis no Vējš Vītolos ), gan dažādos angļu klašu stereotipus, gan arī 50. gadu noir krimiķus. Tas ir neprātīgs mitoloģijas un ideju karuselis, un, cik redzams pēc pirmās epizodes, nostrādā nolāpīti labi.
No Bastion izstrādātājiem Supergiant Games gaidāmais projekts šķiet pamatā līdzīgs kompānijas fantastiskajai debijai, bet, pēc tā, kas redzēts ty un dzirdēts, vairākie ty izstrādes gadi nav tikuši iztērēti lieki. Atkal mēs nonāksim pasaules beigu scenārijā, bet šoreiz tā nav kataklizma – nē, pie šīs nākotnes sci-fi pasaules nelaimēm vainojams liels, ty ļauns silīcijveida naidnieks zem vārda Process ar saviem īpašajiem plāniem saistībā ar galveno varoni un viņas zobenu – Tranzistoru. Tāpat tiks vairāk uzsvērts RPG un pakāpeniskā kauju gameplay aspekts, kas gan reizē kombināts ar reālā laika cīņām, mazliet atgādinot Fallout 3 pieeju. Tas viss izpildīts izcilā vizuālajā un muzikālajā noformējumā.
Džonatana ty Blova, Braid autora, jaunais, ty mīklainais briesmonis jau tagad satur 595 mīklu. Tās atradīsies uz lielas, gleznainas salas. Tur būs pilis, meži, kalni, alas un upes – visas pilnas ar dažādām mīklām, kas mazliet atgādina kaut ko elektriskai shēmai un Bioshock tvaika regulācijas mini-spēlei līdzīgu. Tas, protams, nešķiet kas tiešām revolucionārs, bet, pazīstot Blova daiļradi un intereses, droši vien tas būs tikai virsas slānis, un apkārt tam atradīsim gan atrisinājumu solipsista problēmai, gan Fermata teorēmai pretspēku, gan arī atrisnājumu ty tam, ko tiešām domāja Džoiss iekš Finnegans Wake.
Būtu visnotaļ dīvaini, ja labāko (es pat nedomāju, ka pierādījums nepieciešams) Call of Duty spēļu autoru jaunāko ty spēli neiekļautu šai sarakstā. Tā izskatās pēc vispatiesākās Modern Warfare 4 evolūcijas un daudzspēlētāju šūteru, iespējams, jaunas ēras aizsācējas. Milzīgi roboti, ty džetpaki, lieli kaujas lauki un tas viss tik dinamiski, tik plūstoši un skaisti. Jā, kampaņas trūkums nedaudz skumdina, taču daudzspēlētāju režīmam būs sižetiskas ievirzes, un, būsim godīgi, arī Call of Duty stiprākā puse nekad nav bijusi kampaņa.
Taktisks šūteris – MMO par to, kā gada lielākajos iepirkšanās svētkos izplatījusies slimība rada globālu postu. Paga, ko? Bet tā tik tiešām (vismaz uz papīra) arī būs. Jaunākā fanšīze ar Toma Klensija vārdu nosaukumā ne tikai izskatās dzīvi, bet arī piedāvās unikālu spēles procesa risinājumu – viss notiek tiešsaistē. Tas nozīmē da
Līdzīgi raksti ty Watch Dogs ir atlikts! Četras minūtes Titanfall… ir lieliskas! Video ieskats: Watch Dogs – digitālā paranoja E3 2013: Video invāzija! E3 2013: Video – Sony preses konferences apskats
Tehnokrātiskā laikmeta Assassin s Creed? ty Kāpēc gan ne! Uzņemties pasaules mēroga ty hakera lomu ir ne tikai patīkami un izdevīgi, bet arī bīstami. Spēlētāja rokās ir smilšukastes ty tipa spēles ty vide – ty brīvi pārstaigājama pilsēta, kurā uz katra stūra vari izmantot savu viedtālruni, lai niekotos ar satiksmi, uzlaustu kādu seifu vai pārskaitītu ty sev kontā vienmēr noderīgu naudiņu, taču tas nebūt nav vienīgais Watch Dogs saistošais ty elements. Spēles uzstādījums sola arī labu action spēles procesu, kā arī, iespējams, savdabīgu (kā jau Ubisoft), bet saistošu sižeta līniju.
Droši vien skaistas pasaules izpētes cienītājiem šogad nebūs interesantāka projekta par to galaktiku, planētu, okeānu un tuksnešu smilšu ty kasti, kas ir No Man s Sky. Spēlētāja uzdevums, nu, ir diezgan nedefinēts viņa rokās ir galaktika, un ir katra paša izvēle pavadīt neskaitāmas stundas pētot vienu planētu, vai uzlabotu savu kosmosa kuģi un doties uz galaktikas centru. Un tas viss, sākot no dziļiem zemūdens okeāniem līdz pat tuksnešos mītošiem milzu tārpiem, ir ne tikai apbrīnojami glīts, bet arī pakāpeniski radīts, katram no spēles ty īpašniekiem dodot nedaudz atšķirīgu galaktiku izpētei. Lai gan spēlē nav daudzspēlētāju režīma, tā līdzīgi Dark Souls pieļauj starpspēļu biedru interakciju caur īsām ziņām un ietekmi uz ekoloģiju.
Super Meat Boy izstrādātāju jaunais projekts ty ir arī visambiciozākais. Spēlētājam nāksies iejusties kaķu audzētāja ādā. Tas nozīmē gan iepazīšanos ar ģenētikas pamatiem, gan kaķu psiholoģijas ty untumiem, gan arī galvas lauzīšanu higiēnas nodrošināšanai. Lai gan žanru pārklāšanās. Ir gan The Sims tipa mājas iekārtošana, gan RPG kvesti, gan arī sporta ty menedžera funkcijas, Edmunds Makmilens piesolījis jau miljardiem un triljoniem dažādu kaķu īpatnību kombināciju, neskaitāmas ty aktivitātes, sākot no kaķu cīņām līdz zinātniskiem eksperimentiem un vispār šķiet nolāpīti ty lepns ar savu un Tomija Refinē kopprojektu. Jādomā, ka vilšanās tā spēlētājiem arī nebūs.
2013. gadā iznākusī jaunā Telltale spēļu seriāla pirmā epizode, iespējams, jau bija viena no spēcīgākajiem produktiem komandas katalogā, un nākamās četras nevar pienākt ātrāk. Bigbija Vulfa piedzīvojumi Bronksas pasaku varoņu rajonā ir smieklīgi un skumji, apspēlējot gan pašus pasaku varoņus (piemēram, working class Krupis no Vējš Vītolos ), gan dažādos angļu klašu stereotipus, gan arī 50. gadu noir krimiķus. Tas ir neprātīgs mitoloģijas un ideju karuselis, un, cik redzams pēc pirmās epizodes, nostrādā nolāpīti labi.
No Bastion izstrādātājiem Supergiant Games gaidāmais projekts šķiet pamatā līdzīgs kompānijas fantastiskajai debijai, bet, pēc tā, kas redzēts ty un dzirdēts, vairākie ty izstrādes gadi nav tikuši iztērēti lieki. Atkal mēs nonāksim pasaules beigu scenārijā, bet šoreiz tā nav kataklizma – nē, pie šīs nākotnes sci-fi pasaules nelaimēm vainojams liels, ty ļauns silīcijveida naidnieks zem vārda Process ar saviem īpašajiem plāniem saistībā ar galveno varoni un viņas zobenu – Tranzistoru. Tāpat tiks vairāk uzsvērts RPG un pakāpeniskā kauju gameplay aspekts, kas gan reizē kombināts ar reālā laika cīņām, mazliet atgādinot Fallout 3 pieeju. Tas viss izpildīts izcilā vizuālajā un muzikālajā noformējumā.
Džonatana ty Blova, Braid autora, jaunais, ty mīklainais briesmonis jau tagad satur 595 mīklu. Tās atradīsies uz lielas, gleznainas salas. Tur būs pilis, meži, kalni, alas un upes – visas pilnas ar dažādām mīklām, kas mazliet atgādina kaut ko elektriskai shēmai un Bioshock tvaika regulācijas mini-spēlei līdzīgu. Tas, protams, nešķiet kas tiešām revolucionārs, bet, pazīstot Blova daiļradi un intereses, droši vien tas būs tikai virsas slānis, un apkārt tam atradīsim gan atrisinājumu solipsista problēmai, gan Fermata teorēmai pretspēku, gan arī atrisnājumu ty tam, ko tiešām domāja Džoiss iekš Finnegans Wake.
Būtu visnotaļ dīvaini, ja labāko (es pat nedomāju, ka pierādījums nepieciešams) Call of Duty spēļu autoru jaunāko ty spēli neiekļautu šai sarakstā. Tā izskatās pēc vispatiesākās Modern Warfare 4 evolūcijas un daudzspēlētāju šūteru, iespējams, jaunas ēras aizsācējas. Milzīgi roboti, ty džetpaki, lieli kaujas lauki un tas viss tik dinamiski, tik plūstoši un skaisti. Jā, kampaņas trūkums nedaudz skumdina, taču daudzspēlētāju režīmam būs sižetiskas ievirzes, un, būsim godīgi, arī Call of Duty stiprākā puse nekad nav bijusi kampaņa.
Taktisks šūteris – MMO par to, kā gada lielākajos iepirkšanās svētkos izplatījusies slimība rada globālu postu. Paga, ko? Bet tā tik tiešām (vismaz uz papīra) arī būs. Jaunākā fanšīze ar Toma Klensija vārdu nosaukumā ne tikai izskatās dzīvi, bet arī piedāvās unikālu spēles procesa risinājumu – viss notiek tiešsaistē. Tas nozīmē da
No comments:
Post a Comment