Thursday, May 1, 2014

The Audi TT offroad concept provides a glimpse of how we might imagine a new model in the future TT


Αρχική Κατηγορίες Κατασκευαστές (A-F) Alfa Romeo Aston Martin Audi Bentley BMW Bugatti Buick Cadillac Caterham Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Daihatsu Datsun Dodge Ειδικές Μάρκες Ferrari FIAT Fisker Ford Κατασκευαστές (G-L) GM Gumpert Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep KIA Koenigsegg KTM Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Κατασκευαστές (M-R) Maserati Mazda McLaren Mercedes-Benz ultimate team MG MINI Mitsubishi Morgan Nissan Opel Pagani Peugeot Porsche PSA Qoros Renault Rolls-Royce Κατασκευαστές ultimate team (S-Z) Saab Saleen Scion SEAT Skoda SMART Spyker SRT SsangYong Subaru Suzuki Tata Tesla Toyota Volkswagen Volvo Wiesmann Zagato Κατασκευαστές Τest Drives Εκθέσεις Formula 1 Ελλάδα Τιμές
Αρχική Κατηγορίες Κατασκευαστές (A-F) Alfa Romeo Aston Martin Audi Bentley BMW Bugatti Buick Cadillac Caterham Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Daihatsu Datsun ultimate team Dodge Ειδικές Μάρκες Ferrari FIAT Fisker Ford Κατασκευαστές (G-L) GM Gumpert Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep KIA Koenigsegg KTM Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lincoln Lotus Κατασκευαστές (M-R) Maserati Mazda McLaren Mercedes-Benz MG MINI Mitsubishi Morgan Nissan Opel Pagani Peugeot ultimate team Porsche PSA Qoros Renault Rolls-Royce Κατασκευαστές (S-Z) Saab Saleen ultimate team Scion SEAT Skoda SMART Spyker SRT SsangYong Subaru Suzuki Tata Tesla Toyota Volkswagen Volvo Wiesmann ultimate team Zagato Κατασκευαστές
Range Rover Hybrid Long Wheelbase ultimate team
Γράφει: ultimate team Κυριάκος Πηλίδης - 19 Απριλίου 2014 , 17:00
Για πρώτη φορά το Audi TT αποκτά εκτός δρόμου έκδοση . Η Audi παρουσίασε στο Πεκίνο το TT Offroad Concept, ένα εκτός δρόμου πρωτότυπο που βασίζεται στην τρίτη γενιά του TT. Με crossover χαρακτηριστικά, αλλά με coupe σχεδίαση το TT Offroad Concept μάλλον θα περάσει στη παραγωγή, με την Audi να το περιγράφει ultimate team ως την μίξη ενός σπορ coupe οχήματος, με την χρηστικότητα ενός compact ultimate team SUV.
Είναι κατά 8 εκατοστά μικρότερο σε μήκος από το Q3 , πατά στη Γη με ζάντες 21″ με ελαστικά διαστάσεων 255/40, και στο εσωτερικό του, το οποίο προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από το TT παραγωγής, υπάρχουν τέσσερα λεπτά καθίσματα, ενώ στον χώρο των αποσκευών υπάρχει και ένα τηλεκατευθυνόμενο αμαξάκι κλίμακας 1:8.
Στην καρδιά του βρίσκεται ένα υβριδικό σύνολο το οποίο αποτελείται από τον 2,0-λιτρο TFSI απόδοσης 292 ίππων με 380 Nm ροπής και δύο ηλεκτροκινητήρες που παρέχουν επιπλέον 85 kW (115 ίππους) με 270 Nm ροπής. Συνδυαστικά, το σύνολο αποδίδει 408 άλογα με 650 Nm ροπής, επιτρέποντας του TT Offroad να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 130 χλμ/ώρα όταν κινείται αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες και στα 250 χλμ/ώρα όταν κινείται και με τον βενζινοκινητήρα.
Έχει αναλογία βάρους 54:46 μπροστά-πίσω, με τις μπαταρίες του χωρητικότητας 12 kWh να του δίνουν ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ, και συνολική 880 χλμ. Καταναλώνει μόλις 1,9 λίτρα/100 χλμ, εκπέμποντας 45 γρ/χλμ CO2.
The Audi TT offroad concept show car Study combines the sportiness of a coupe with the utility of a compact SUV Powerful and efficient e-tron quattro drive with Audi Wireless Charging technology Prof. Dr. Ulrich Hackenberg: A glimpse of how we might imagine a new model in a future TT family*
The Audi TT offroad concept breaks the mold, combining the sportiness of a coupe with the lifestyle and utility of a compact ultimate team SUV. The four-door model, which Audi is presenting at the Beijing International Automobile Exhibition, adds an entirely new expression to the Audi design language. Its plug-in hybrid drive with two electric motors and a system output of 300 kW (408 hp) provides for dynamic performance, yet consumes on average just 1.9 liters ultimate team of fuel per 100 kilometers (123.8 US mpg).
The Audi TT offroad concept provides a glimpse of how we might imagine a new model in the future TT family, says Prof. Dr. Ulrich Hackenberg, Member of the Board of Management for Technical Development. It combines the sporty genes of the TT with the strengths of a compact Audi SUV. Its plug in hybrid drive with the option of inductive charging ultimate team is a major step toward the mobility of the future. We chose to present the Audi TT offroad concept in China, our second ultimate team domestic market, because it represents the urban mobility of tomorrow: It is sustainable, dynamic, intelligent and connected.
The plug-in hybrid drive The plug in hybrid drive in the Audi TT offroad concept delivers 300 kW (408 hp) of system output and 650 Nm (479.2 lb ft) of system torque. The show car accelerates from 0 to 100 km/h (62.1 mph) in 5.2 seconds and reaches the electronically governed top speed of 250 km/h (155.3 mph) without any trouble. It consumes just 1.9 liters of fuel per 100 kilometers (123.8 US mpg), a CO2 equivalent of 45 grams per kilometer (72.4 g/mile).
The combustion engine is a 2.0 TFSI producing 215 kW (292 hp) and 380 Nm (280.3 lb ft) of torque. The two-liter, four cylinder unit with the large turbocharger is packed with Audi’s potent efficiency technology. At part l

No comments:

Post a Comment